Liczba szkoleń jaka pojawia się na kosmetycznym rynku jest ogromna. Mamy szkolenia zintegrowane, takie przygotowujące do zawodu i takie dla zaawansowanych. Jak zmieścić się w tym tłoku z naszą ofertą?
Szkolenie z przedłużania rzęs – gdzie jest nisza
Na początku zawsze jest czas na research. Aby najlepiej wybrać niszę na tym rynku, trzeba poznać działania konkurencji, zbierzmy kilkanaście kursów przedłużania rzęs, wynotujmy ich wspólne punkty i to, co w każdym szkoleniu jest zupełnie unikalne, w ten sposób łatwo zauważymy, gdzie i czego brakuje. Być może w naszym mieście jest mnóstwo kursów związanych z przedłużaniem rzęs, ale tylko dla początkujących i może to będzie nasza szansa – może powinniśmy zorganizować szkolenie zaawansowane. Takie, które zainteresuje salony premium, gdzie klientki zwykłe przedłużanie rzęs już miały, a teraz czekają na coś więcej.
Więcej dowiesz się na: https://lashdesign.pl/
Warunki szkoleń kosmetycznych
Niezależnie czego dokładnie szkolenie ma dotyczyć, zawsze będzie trzeba spełnić podstawowe zasady BHP i sprostać wymaganiom, jakie kładzie na nas jako organizatorów sanepid. Nasi instruktorzy muszą mieć odpowiednie certyfikaty i pozwolenia na pracę z grupami. O wszelkie pozwolenia i wymagania można zapytać w urzędzie pracy lub ośrodku wspomagającym przedsiębiorczość. Nie wahajmy się zadzwonić czy umówić na wizytę. Szkolenie z przedłużania rzęs czy szkolenie ze stylizacji brwi musi być bezpieczne, by można było myśleć o tym, kiedy kosmetyczki się na nie zapiszą. Na koniec pamiętajmy, by zaproponować potencjalnie zainteresowanym szkoleniem u nas coś ekstra. Mogą to być drobne upominki, bony na zakupy lub talon na usługę w naszym salonie. Ważne, by było to coś czego inne firmy szkoleniowe nie oferują.